ADMIN TITLE LIST
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

今週末1964 C10がJUNKTRAPに入庫予定です。
アメリカはテキサスより

E/G 383
Tranny 700R4
LSD
Air ride
Porter Built drop member

内容は半端ないです。
ベースには最高です、
このままでもいいと思いますよ。
モンスターマシーンの予定です。

1ナンバー、国内新規、車検2年付き、NOX適合、エアサス公認、
男前なオーナー募集中です。

雰囲気はプンプンデスね。
何事もバランスが大事。




1964 Chevy C-10 Short Bed:

Engine – 383 Stroker built by Smeding Performance (450hp built/spec sheet available):


Block – New GMPP 4 bolt main, finished machined at Smeding


Pistons – Hypereutectic 9.5

Crankshaft – 3.80” stroke, cast steel, 1 piece seal, balanced

Rods – 5.7” forged, full floating w/HD bolts

Cam – Flat tapped hydraulic, .490”/.490 lift, 230/236 duration @ 0.050”

Heads – Aluminum 2.02/1.60

Intake – Edelbrock RPM Air gap

Ignition HEI with built in coils and 10mm wires

Holly 750 HP carb and hooker long tube comp headers with custom made exhaust.

Tranny – 700R4 w/2500 stall


Rear End – Eaton diff w/3:73 gears

Front End – Porter Built drop member, drop spindles, porterbuilt upper/lower tubular control arms, power steering, disc brakes, 1.25″ OD Sway Bar, KYB Shocks, CPP Power Rack and Pinion Steering and Unisteer polished stainless steering linkage

Rear – back half of the frame was cut off and completely rebuilt

Porterbuilt hood hinges

Air ride – Front/back with tank and compressors (2)

Wheels – 15 x 7 Supremes

Locar nostalgic shifter, gas pedal and oil/tranny dipstics





$_57_640.jpg
10573352_796396253726021_161651813_n_640.jpg
10404885_798215406877439_2497559005897674433_n_640.jpg
10564756_796396260392687_2029761338_n_640.jpg



| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 FUCK YOU TOO !, All rights reserved.

上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。